Beantwoord

Abonnement naar prepaid ivm verblijf buitenland

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al jaren een abonnement, maar ben twee weken geleden voor twee jaar naar het buitenland vertrokken. Kan ik mijn abonnement omzetten in een prepaid, zodat ik als ik terug kom weer een abonnement kan afsluiten? Nu betaal ik 10 euro per maand voor niets. 

 

Ik hoor graag jullie reactie!

 

Groet,

Sjoerd

icon

Beste antwoord door Mila 5 February 2021, 12:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag Sjoerd,

Welkom op onze community!

Ik kan begrijpen dat je je nummer wenst te behouden voor wanneer je terugkomt. 

Wellicht dat het een optie is om je bundel te verlagen tot de laagste bundel van €3,50 per maand. Op deze manier heb je weinig kosten en behoud je je nummer. Uiteraard is het ook mogelijk om over te stappen op prepaid - mits je contractvrij bent. 

Om de opties na te gaan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Succes!

Groet,

Mila

Dank voor de reactie! Is er dan ook een minimum termijn verbonden aan de laagste bundel?

Want als ik weer terig ben op verlof in NL, wil ik hem graag opwaarderen.

Reputatie 2
Badge +8

@SJJAAPELDOORN, je kan kosteloos je bundels wijzigen, hier geldt geen minimale termijn aan. De wijziging gaat per eerstvolgende bundelperiode en kan weer verhoogd worden wanneer je in Nederland bent!

In deze topic leg ik nog even uit hoe je kosten kunt beperken i.v.m. de fair-use-policy (mocht je je simkaart in het buitenland gaan gebruiken).

Groet,

Mila

Reageer