Hi @kimsar
Mocht het nog niet gedaan zijn. Probeer dan eens de telefoon een half uur uit laten staan en daarna opnieuw opstarten.
Hoi @Snowboard, Dat heeft niet geholpen! maar bedankt voor je reactie
Hoi is er iemand die mij nog kan helpen. Inmidels kan ik ook niet meer bellen. Ik krijg in Engels the horen dat your provider has restricted you to call this number (nummer van mijn vrouw dat ik tot vanochtend kon wel bellen). Ik Ben nog steeds in England lk heb genoeg beltegoed. En vanochtend heb ik met klanten service van simple gebeld. Ze hebben nieks geholpen (en waarschijnlijk iets verergerde want mijn oorspronkelijke pobleem was: niet kan gebeld worden en nu is geworden: Niet kan gebeld worden en ook niet kan bellen)
Wat extra informatie: mijn plafond is niet bereikt. Ook de nummers die ik nu niet kan bellen staan op de lijst van: “Nummers die je altijd kunt bereiken”
Hi @kimsar .
Ik zou wanneer mogelijk een lokale simkaart halen. En gewoon je huidige WhatsApp account gebruiken voor tekstberichten en bellen via WiFi gebruik.
@Simpel kunnen jullie niet een actie ondernemen op de simkaart van deze klant, bijvoorbeeld door contact via een pm via het forum? Een reset misschien?
Hi @kimsar
Vervelend om te lezen dat je niet gebeld kan worden in London.
Zou je via jouw toestelinstellingen met een van de volgende netwerken kunnen verbinden? ‘Jersey Telecoms’, ‘Telefonica’, of ‘Three’.
Mocht dit niet helpen, dan kan je ook een privé bericht sturen zodat ik inhoudelijk met je mee kan kijken naar het probleem.
Groetjes, Jahduar
Simpel
hi @Simpel ik was verbonden met Vodafone uk (die ik kon niet bellen ook niet gebeld worden)
ik heb de instructies in simpel portal voor iphone 11 gevolged om handmadig met een van door jou genoemde operators te verbinden. maar de door jou genoemde operators stonden niet in de lijst van beschikbare operators. alleen volgende waren beschikbaar:
EE
3 UK
O2-UK
vodafone UK
234 32
ik heb O2-UK geselecteerd, en het lijkt te werken (Ik hoop dat dat niet voor extera kosten gaat zorgen bijvoorbeeld omdat simpel geen contracten heeft met dit operator? laat aub weten of dat ok is)
@Snowboard, ik wil je nogmaals bedanken voor je support.
Ik heb precies dit probleem als ik in Engeland ben (en ben er maandelijks). Ben er nog maar onlangs achter gekomen, dus nu 2x dat ik me er bewust van ben.
Wat het vervelende is, je weet dus niet eens of iemand je probeert te bereiken. En ik me maar afvragen waarom mijn bank me niet terugbelde, maar niets komt door. Zelf kan ik wel naar iemand anders bellen…
Er zal je maar iemand proberen te bellen vanwege een noodgeval...
Heel vreemd. Hoe kan dit?
Ik kan inmiddels bevestigen dat als ik op EE zit (automatische keuze), ik niet gebeld kan worden wanneer in Engeland. Als ik handmatig kies voor O2, dan ben ik wel bereikbaar!
In beide gevallen kun je zelf wel iemand bellen alsmede internetten.