Beantwoord

Bellen in Engeland

  • 5 May 2024
  • 8 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste community.

Ik ben gisteren aangekomen in London, Ik heb netjes mijn welkom sms van simpel ontvangen,

ik kan wel interneten en ook kan ik bellen naar mijn vrouw mobiel en andere reisgenoten (ze zijn ook met mij in London) maar mijn vrouw (en ook andere reisgenoten) kunnen mij niet bellen. ik krijg zelfs geen miss call smsje. andere kant (dus bellers) krijgen meteen te horen dat dit nummer momenteel niet beschikbaar is.

Kan iemand alsjeblieft helpen. Ik zou jullie support waarderen

 

icon

Beste antwoord door kimsar 7 May 2024, 12:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Hi @kimsar 

Mocht het nog niet gedaan zijn. Probeer dan eens de telefoon een half uur uit laten staan en daarna opnieuw opstarten. 

Reputatie 1
Badge

Hoi @Snowboard, Dat heeft niet geholpen! maar bedankt voor je reactie

Reputatie 1
Badge

Hoi is er iemand die mij nog kan helpen. Inmidels kan ik ook niet meer bellen. Ik krijg in Engels the horen dat your provider has restricted you to call this number (nummer van mijn vrouw dat ik tot vanochtend kon wel bellen). Ik Ben nog steeds in England lk heb genoeg beltegoed. En vanochtend heb ik met klanten service van simple gebeld. Ze hebben nieks geholpen (en waarschijnlijk iets verergerde want mijn oorspronkelijke pobleem was: niet kan gebeld worden en nu is geworden: Niet kan gebeld worden en ook niet kan bellen)

Reputatie 1
Badge

Wat extra informatie: mijn plafond is niet bereikt. Ook de nummers die ik nu niet kan bellen staan op de lijst van: “Nummers die je altijd kunt bereiken”

Reputatie 6

Hi @kimsar .

Ik zou wanneer mogelijk een lokale simkaart halen. En gewoon je huidige WhatsApp account gebruiken voor tekstberichten en bellen via WiFi gebruik. 

Reputatie 6

@Simpel kunnen jullie niet een actie ondernemen op de simkaart van deze klant, bijvoorbeeld door contact via een pm via het forum? Een reset misschien? 

Badge

Hi @kimsar  

Vervelend om te lezen dat je niet gebeld kan worden in London. 
Zou je via jouw toestelinstellingen met een van de volgende netwerken kunnen verbinden? ‘Jersey Telecoms’, ‘Telefonica’, of ‘Three’.
Mocht dit niet helpen, dan kan je ook een privé bericht sturen zodat ik inhoudelijk met je mee kan kijken naar het probleem. 

Groetjes, Jahduar
Simpel

Reputatie 1
Badge

hi @Simpel ik was verbonden met Vodafone uk (die ik kon niet bellen ook niet gebeld worden)

ik heb de instructies in simpel portal voor iphone 11 gevolged om handmadig met een van door jou genoemde operators te verbinden. maar de door jou genoemde operators stonden niet in de lijst van beschikbare operators. alleen volgende waren beschikbaar:

EE

3 UK

O2-UK

vodafone UK

234 32

 

ik heb O2-UK geselecteerd, en het lijkt te werken (Ik hoop dat dat niet voor extera kosten gaat zorgen bijvoorbeeld omdat simpel geen contracten heeft met dit operator? laat aub weten of dat ok is)

 

@Snowboard, ik wil je nogmaals bedanken voor je support.

Reageer