Skip to main content
net terug uit Turkije, waar ik het volgende probleem had. ik kon daar niet bellen of gebeld worden. heb ik wat verkeerd ingesteld.
Hallo,



Wat fijn om te zien dat je actief bent op onze community!



Heb je al op ´Mijn Simpel´ gekeken of ´Internationaal Bellen´ aan staat? Dit kan je controleren onder het kopje ´Sim & Instellingen´. Als jij een ´Plafond´ hebt ingesteld, kan het zijn dat je geen extra kosten meer kunt maken buiten je bundel. Verder kan het ook een oplossing zijn om handmatig een netwerk in te stellen (voor Turkije kan je Turk Telekom, Turkcell en Vodafone gebruiken).



Mochten de bovenstaande punten geen oplossing bieden, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen aan de hand van een stappenplan proberen te achterhalen wat er mis gaat.



Ondanks dat je niet bereikbaar was hoop ik toch dat je een fijne vakantie hebt gehad!



Groet,



Youp

Update: Turkije valt onder zone 2. Je betaalt hier extra voor het gebruiken van onze diensten. 


Reageer