Antwoord
buitenland eu (geen netwerk in Italië)
Aes goed ingesteld ,plafond ook maar elke keer als ik in Italië kom functioneert mijn mobiel niet meer.Kan niet bellen of gebeld worden alleen als er wifi is appen en alleen met app bellen.
Alles al geprobeerd help.
Groet E.
Alles al geprobeerd help.
Groet E.
Beste antwoord door Youp
Hallo,
Welkom op onze Community!
Wat vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van je abonnement in Italië.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? Kies handmatig voor een netwerk (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren).
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten.
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.
Werkt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zullen dan, met behulp van een stappenplan, proberen om dit op te lossen.
Succes!
Groet,
Youp
Welkom op onze Community!
Wat vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van je abonnement in Italië.
Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? Kies handmatig voor een netwerk (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren).
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten.
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.
Werkt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zullen dan, met behulp van een stappenplan, proberen om dit op te lossen.
Succes!
Groet,
Youp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.