Beantwoord

buitenland eu (geen netwerk in Italië)

  • 17 July 2019
  • 4 reacties
  • 1042 Bekeken

Aes goed ingesteld ,plafond ook maar elke keer als ik in Italië kom functioneert mijn mobiel niet meer.Kan niet bellen of gebeld worden alleen als er wifi is appen en alleen met app bellen.
Alles al geprobeerd help.
Groet E.
icon

Beste antwoord door Youp 18 July 2019, 12:04

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +8
Hallo,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van je abonnement in Italië.

Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? Kies handmatig voor een netwerk (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren).
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten.
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.

Werkt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zullen dan, met behulp van een stappenplan, proberen om dit op te lossen.

Succes!

Groet,

Youp

Als ik in het buitenland een abonnement afsluit, kan ik deze sim-only dan ook daar laten bezorgen?

Reputatie 2
Badge +8

Hi @WoutVosters22  wat leuk dat je de intentie hebt om een abonnement bij Simpel af te sluiten!

De simkaart kan alleen op een Nederlands adres worden bezorgd.

Mocht je meer vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Groetjes Joachiem

Reputatie 3
Badge +8

Hi beantwoorders!

 

Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer