Skip to main content
Antwoord

buitenland eu (geen netwerk in Italië)

  • July 17, 2019
  • 4 reacties
  • 1137 Bekeken

Vitolibero
Aes goed ingesteld ,plafond ook maar elke keer als ik in Italië kom functioneert mijn mobiel niet meer.Kan niet bellen of gebeld worden alleen als er wifi is appen en alleen met app bellen.
Alles al geprobeerd help.
Groet E.

Beste antwoord door Youp

Hallo,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van je abonnement in Italië.

Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? Kies handmatig voor een netwerk (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren).
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten.
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.

Werkt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zullen dan, met behulp van een stappenplan, proberen om dit op te lossen.

Succes!

Groet,

Youp

4 reacties

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • July 18, 2019
Hallo,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat jij geen gebruik kunt maken van je abonnement in Italië.

Er zijn een aantal dingen die je even kunt nakijken:
-Staat je mobiele internet aan via je toestel en via je Mijn Simpel pagina (Sim en Instellingen)?
-Staat je toestel goed ingesteld? Kies handmatig voor een netwerk (gebruik eventueel de toestelhulp om dit te controleren).
-Reset je toestel door deze even helemaal uit en weer aan te zetten.
-test je simkaart in een ander toestel en kijk of het dan wel lukt.

Werkt het nog steeds niet? Neem dan gerust contact op met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zullen dan, met behulp van een stappenplan, proberen om dit op te lossen.

Succes!

Groet,

Youp

Als ik in het buitenland een abonnement afsluit, kan ik deze sim-only dan ook daar laten bezorgen?


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • October 22, 2019

Hi @WoutVosters22  wat leuk dat je de intentie hebt om een abonnement bij Simpel af te sluiten!

De simkaart kan alleen op een Nederlands adres worden bezorgd.

Mocht je meer vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Groetjes Joachiem


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 18, 2022

Hi beantwoorders!

 

Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina

 

Groet, Charlie

Simpel