Beantwoord

extra kosten buitenland

  • 7 August 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Ik heb een rekening van €67 van afgelopen maand.
Voordat ik het wist was er al €50 in rekening gebracht vanwege het bereiken van mijn datalimiet en was mijn kaart geblokkeerd.
Dat terwijl ik ook nog na het ontvangen van jullie sms (80% data gebruikt)een mb aanvullen van €7 heb gekocht!
Ik heb 750mb extra gebruikt over mijn limiet, dat kon ik toen zien en is nu natuurlijk nergens meer te vinden.
Kortom ik heb nu €57 aan extra kosten waar ik het niet mee eens ben! Een genuanceerder bedrag had volstaan.
Graag een reactie.

F. Lindeboom
icon

Beste antwoord door Youp 8 August 2019, 16:01

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi @FroukjeLindeboom,

Allereerst goed om te zien dat je actief bent op onze community!

Echter is de reden minder fijn om te lezen. Je kunt zelf op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Facturen´ je factuur bekijken (ook de specificatie).

Omdat ik nu verder geen gegevens van je heb, kan ik uiteraard niet inzien waar de kosten vandaan komen en hoe het zit met je MB-aanvuller. Daarom raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij helpen je dan graag verder.

Groet,

Youp.

Reageer