Beantwoord

Geen toegang tot voicemail vanuit buitenland

  • 16 October 2019
  • 3 reacties
  • 1229 Bekeken

Als ik vanuit het buitenland mijn voicemail wil bellen (via +31 6240 01233), toets ik eerst mijn 06-nummer in. Dan krijg ik de foutmelding “Dat nummer is niet bekend.” Drie weken geleden hierover voor het eerst met Klantenservice gebeld. De antwoorden variëren van ‘We gaan het uitzoeken’ (nog niets gehoord) tot (vandaag) “Je hebt met onervaren collega’s gesproken. Je kan vanuit het buitenland helemaal je voicemail niet beluisteren.” (!!!!!) Hoe los ik dit op? Dan wel: wie bij Simpel weet wat er aan de hand is en doet er wat aan?

icon

Beste antwoord door Youp 18 October 2019, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hallo @EHart,

 

Welkom op onze community!

 

Als je in het buitenland bent bel je naar +31 6240 01231 om je voicemail af te luisteren. Om je voicemail in het buitenland af te luisteren, heb je altijd een voicemailcode nodig.  Hoe stel je een voicemailcode in?

 

In het voicemailmenu kun je één pincode instellen. Deze pincode stel je in om je voicemail in het buitenland of via een ander nummer te kunnen afluisteren. Een voicemailcode is bedoeld om de voicemail in het buitenland via een ander toestel te beluisteren. Meer lees je op deze website.

 

Succes!

 

Groet,

 

Youp

Dag Youp,

De voicemail code heb ik ingesteld, dat is het probleem niet.

Als ik inbel wordt me die code niet eens gevraagd.

Direct na het intoetsen van mijn mobiele nummer krijg ik te horen ‘Dat nummer is niet bekend’ en daarmee is het afgelopen en kom ik niet verder.

Reputatie 2
Badge +8

Dag @EHart,

wat vervelend dat je je voicemail nog niet normaal kunt afluisteren. Ik verzoek je om contact met ons op te nemen via simpel.nl/contact 

Daar kunnen mijn collega’s een stappenplan volgen en zo tot een oplossing komen (al dan niet met behulp van de technische staf).

Groetjes Joachiem

Reageer