Beantwoord

in welke zone zit switzerland: heeft wel roaming support maar staat niet in de zone lijst

  • 27 July 2019
  • 5 reacties
  • 1855 Bekeken

Ik heb de volgende vraag gesteld:

Je vraag:
in welke zone valt switzerland, volgens de simpel lijst wordt er wel alle roaming support gegeven door de providers, maar in de zone lijst staat switzerland er niet meer bij.

Antwoord van simpel is:

Ons antwoord:
Bekijk alle zones en tarieven op onze tarievenpagina of kijk per land welke diensten en netwerken beschikbaar zijn.

Volgens de landenlijst is er wel alle roaming support in switzerland, maar in welke zone switzerland val staat niey (meer) in de tarievepagina
icon

Beste antwoord door Ilan 29 July 2019, 11:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Ik kan ook niet vinden in welke zone Zwitserland valt. Even wachten tot een medewerker van simpel hier reageert.
Reputatie 1
Badge +8
Ik kan ook niet vinden in welke zone Zwitserland valt. Even wachten tot een simpel medewerker hier reageert.
Reputatie 6
Ik kan ook niet vinden in welke zone Zwitserland valt. Even wachten tot een simpel medewerker hier reageert.
Ik kon het idd ook niet vinden in de zone indeling.
Normaal gesproken valt Zwitserland niet in de roamingregels van de EU en mag de provider hierin zelf de keuze maken.

Ik denk dat de volgende vraag goed aansluit bij de vraag... van @gertjan.
@Simpel, is het niet mogelijk om in een [sticky] topic een overzicht te geven van alle landen die in zone 1 vallen? Dus niet doorverwijzen naar de tarievenpagina.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Gert Jan,
Welkom op onze community en wat leuk dat je naar Zwitserland gaat!

Zwitserland staat weer op de kaart :) en valt bij Simpel onder Zone 1. Dus "Roam like at home".
Door een foutje aan onze kant was hij eventjes verdwenen 🤔Excuses!

Veel plezier in Zwitserland!!!

Groet,
Ilan
Reputatie 6
Verrek zeg, de duimpjes laten er geen gras over groeien. 😁

Reageer