Beantwoord

Kan niet meer bellen in het buitenland.

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 1128 Bekeken

Mijn moeder kan opeens niet meer bellen in het buitenland en ook niet meer gebeld worden.
Ik heb haar afgelopen zondag nog gebeld in het buitenland. En sinds maandag geen contact meer met te krijgen. Wat is het probleem? Roaming staat aan, apn instellingen staan goed.
Telefoon geeft steeds iets over gegevens service. Aan en uit dien helpt ook niet.
Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Youp 1 May 2019, 12:52

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +8
Hallo!

Om er achter te komen wat het probleem is, kan jouw moeder contact opnemen met de klantenservice. De medewerkers van de klantenservice gaan dan samen met jouw moeder naar een oplossing zoeken.

Hopelijk wordt het snel opgelost voor jullie!

Groet.
dat kan nog al makkelijk als je niet kunt bellen etc.
Badge +8
Hallo,

Je hoeft niet per se telefonisch contact op te nemen. Je mag dus ook een e-mail sturen. Verder kan je ook een contact telefoonnummer opgeven waarop ze haar kunnen bereiken.

Groet.
Contact telefoonnummer is dat privé of kan iedereen het nummer zien?
Reputatie 6
@zwingli je hebt het over APN en roaming, je moeder heeft dus een smartphone. APN is niet nodig voor bellen alleen internet.

Is WiFi beschikbaar? Dan kunnen jullie via Messenger of Whatsapp bijvoorbeeld bellen.

Wanneer je gebruik maakt van Twitter of Facebook na contact met klantenservice kun je een PM sturen naar klantenservice. Ze zullen dit waarschijnlijk ook vragen.

Dit gaat sneller en niemand kan dan het nummer zien behalve klantenservice.

Via e-mail heb je een reactietijd van momenteel 5 dagen.

Reageer