Skip to main content

Hoi,

 

Ik zoek een oplossing voor het probleem dat ik geen netwerk heb in het buitenland. Ik had gisteren wel netwerk, maar vandaag wel bellen/sms maar geen internet meer. Heb niks veranderd met gister, en alle checks gedaan + sim kaart opnieuw opgestart om te testen of het zou moeten werken. 

Had toen met iemand vd klantenservice gebeld, zei zou mijn simkaart vanaf de server resetten. Nu kan ik met geen enkel netwerk meer verbinden voor wat dan ook in het buitenland! 

Hoe los ik dit op? Whatsapp klantenservice helpt niet, en ik kan niet bellen. Als ik handmatig een netwerk wil kiezen staat alles als verboden aangegeven. Extreem vervelend als je in het buitenland geen internet hebt (alleen public wifi)

Hi ​@trab12d 

Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad niet fijn is. Het bereik dient ook in het buitenland optimaal te zijn! Ik zie dat je aangeeft verschillende netwerken al geprobeerd te hebben. Mag ik vragen of je de APN ook al nagekeken hebt? 

Via onze website: https://www.simpel.nl/klantenservice/toestelhulp 

Kan je een merk en model telefoon kiezen. Daarna kan je de stappen doorlopen onder het kopje "internet" en dan "handmatig instellen". Hiermee zet je ons netwerk weer goed in je telefoon. Na het instellen, opslaan en selecteren van de APN mag je de telefoon herstarten, de stappen hierna hoef je niet te volgen.  Ik hoor graag of dit geholpen heeft!

Groet, Kelsey


Reageer