Skip to main content
Ik ben op vakantie geweest naar Egypte en heb mijn mobiele gegevens expres van te voren uitgeschakeld omdat mijn bundel daar niet geldig is.

Nu zie ik op mijn factuur dat ik toch MB's heb verbruikt!?

Hoe kan dit?

Het gaat gelukkig om nog geen 2 euro, maar er is meer dan 60x! verbinding gemaakt. Dus niet dat ik het een keer per ongeluk aan heb gezet.

Ik ben bang een volgende keer terug te komen en een enorme rekening te krijgen.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Alvast bedankt.

Groeten, Elvira
Mag weer worden gesloten, info gevonden!
Hallo Elvira,



Wat leuk dat je actief bent op onze community!



Zou jij jouw bevindingen willen delen hier? Misschien hebben andere klanten hier ook profijt van :)



Alvast dank.



Groet,



Youp
Hallo Elvira,

Waar heb jij de info gevonden, want bij mij is precies hetzelfde gebeurd.

Groeten Marit
@Maritvanriessen en @Youp

Apart om te lezen dat een medewerker van Simpel hiervan niet op de hoogte schijnt te zijn, tenminste dat is mijn indruk.



Het schijnt bijvoorbeeld te maken te hebben met schakelen tussen 3g en 4g bij zendmasten in het buitenland of als WiFi assistent aan staat.



Ik heb het bijvoorbeeld ook hier op nu.nl en hier

gelezen.

Reageer