Beantwoord

roaming Denemarken

  • 15 May 2022
  • 1 reactie
  • 369 Bekeken

Ik was de afgelopen week in Denemarken.
Op enig moment geen internet meer terwijl wel ‘gewoon’ 4G stond aangegeven op het scherm. Ook bij terugreis in Duitsland naar NL het geval. Telefoon aan/uit gezet, niets hielp. In eerste in NL ook geen internet. Later wel weer. 

icon

Beste antwoord door Mila 16 May 2022, 11:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @BertP,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je geen internet had in het buitenland. In zulke gevallen kan het zijn dat je Roaming uitstond of dat de APN-instellingen niet correct stonden. In dit artikel lees je er meer over. Ook kan je de APN-instellingen nakijken als je de stappen op onze toestelhulp volgt.

Mocht je vooralsnog problemen blijven ervaren wanneer je weer in het buitenland bent, kan je altijd contact met ons opnemen zodat we enkele instellingen nagaan.

Succes!

Groet,

Mila 

Reageer