Skip to main content
Beantwoord

klacht

• November 17, 2025
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

ik heb een klacht tegen Robot chat. Die werkt niet mee en die blijft herhaling. Ik wou live chat met een medewerker. Die robot zei dat ik moet bellen. Dat kan niet! Ik ben doof. Ik woon alleen. Ik wou info vragen.

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@Inge64 

Bedankt voor je bericht en dat je dit met ons deelt.

Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn dat je via WhatsApp eerst een automatisch bericht ontvangt. Dit is geen robotchat, maar een standaard antwoord dat je direct krijgt na je vraag. Binnen 24 uur reageert er vervolgens een medewerker persoonlijk op je bericht.

Op die manier zorgen we ervoor dat je altijd een bevestiging krijgt dat je bericht is ontvangen, en dat er daarna een medewerker naar je vraag kijkt.

Je kunt ons gelukkig ook op andere manieren bereiken zonder te hoeven bellen:

Via de community kun je je vraag stellen en helpen wij je verder.

Je kunt ons ook bereiken via social media (Facebook of X/Twitter) of via het contactformulier op onze website.

Op die manier kun je schriftelijk contact opnemen en krijg je alsnog persoonlijke hulp van een medewerker.

Onze excuses dat je ervaring die niet goed is verlopen. We nemen je feedback mee om dit te verbeteren, zodat de chat in de toekomst beter aansluit bij de wensen van al onze klanten.

Met vriendelijke groet,

Raveena

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 18, 2025

Hoi ​@Inge64 

Bedankt voor je bericht en dat je dit met ons deelt.

Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn dat je via WhatsApp eerst een automatisch bericht ontvangt. Dit is geen robotchat, maar een standaard antwoord dat je direct krijgt na je vraag. Binnen 24 uur reageert er vervolgens een medewerker persoonlijk op je bericht.

Op die manier zorgen we ervoor dat je altijd een bevestiging krijgt dat je bericht is ontvangen, en dat er daarna een medewerker naar je vraag kijkt.

Je kunt ons gelukkig ook op andere manieren bereiken zonder te hoeven bellen:

Via de community kun je je vraag stellen en helpen wij je verder.

Je kunt ons ook bereiken via social media (Facebook of X/Twitter) of via het contactformulier op onze website.

Op die manier kun je schriftelijk contact opnemen en krijg je alsnog persoonlijke hulp van een medewerker.

Onze excuses dat je ervaring die niet goed is verlopen. We nemen je feedback mee om dit te verbeteren, zodat de chat in de toekomst beter aansluit bij de wensen van al onze klanten.

Met vriendelijke groet,

Raveena

• Superster
  • November 18, 2025

ik heb een klacht tegen Robot chat. Die werkt niet mee en die blijft herhaling. Ik wou live chat met een medewerker. Die robot zei dat ik moet bellen. Dat kan niet! Ik ben doof. Ik woon alleen. Ik wou info vragen.

Hoi ​@Inge64 

Ik geloof dat ik begrijp waar je probleem ligt. Volgens mij heb jij het over chatbot Simke (klantenservice)

Hoi ​@Raveena 

Ik lees het bericht van Inge64 anders dan jij. Robot chat = chatbot Simke.

Kan ​@Inge64 bijvoorbeeld ook een PM gebruiken via social media  Facebook, X(Twitter)?

En WhatsApp wordt niet genoemd in contactgegevens. 

https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Zou een PM via de community ook kunnen? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • November 25, 2025

Hoi ​@Snowboard 

Bedankt voor je correctie en aanvulling. Fijn dat je dit hebt gedeeld. Ik wens je een fijne dag!