Beantwoord

Schreewreclame

  • 18 oktober 2020
  • 10 reacties
  • 580 Bekeken

Hebben jullie enig idee wat je mensen aandoet met de schreeuwreclame van die man met die hoog opgezwiepte, kapotgeschreeuwde hysterische stem?

Het is niet leuk, het is ongelooflijk irritant.

En dan, op Discovery schreewt ie 3x achter elkaar.

Hopeloze anti reclame die je het gevoel geeft bij een tokkieclub te horen. Wij zijn in elk geval weg, met z’n vijven. Dat er nog veel mogen volgen.

icon

Beste antwoord door Robert 22 oktober 2020, 17:43

Hi @Broadarrow 

Dankjewel voor je feedback.
Wij zijn altijd benieuwd naar je mening over onze reclame-uitingen. We vinden het jammer om te horen dat je onze huidige reclame irritant vindt. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling.
We hebben in een reclamefilmpje maar kort de tijd om onderscheidend te zijn en één van de middelen die we hebben is het geluid bij het filmpje. Daarom valt het geluid soms extra op.
We zullen je opmerking meenemen in onze evaluatie.

Groeten,

Robert

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

Hoop niet dat jullie overstappen naar Tele2. Krijgen het klaar een nog irritanter reclamefilmpje in elkaar te draaien.
Vind (bijna) elk reclamefilmpje irritant, maar ná de Kruidvatreclame vallen de meeste best mee.

Hoi Vaya,

Nee, we gaan naar KPN. Na intro Iphone12 gaat mijn bedrijf ook over: 4 aansluitingen.

Kruitvat is inderdaad nummer 1, ik begrijp het echt niet, er is een FB pagina over die vreselijke reclame.

En toch zorgt de arrogantie van het reclamevolk ervoor dat ze daar niets mee doen. Daarnaast staat de reclame ALTIJD veel harder dan het programma.

Als je als bedrijf je klanten als idioten behandelt is er iets grondig mis.

 

Badge

Veel plezier bij KPN.

Misschien dat die kundige reclamemensen bij KPN eens kunnen nadenken of het wel zo'n verstandige zet was om al die tevreden Telfort en XS4ALL klanten in het KPN-harnas te persen. Deze klanten waren niet voor niets abonnee van een ander bedrijf.

Om on-topic te blijven: Moet wel toegeven dat alle Telfortreclames pareltjes waren. Die mis ik wel.

Reputatie 1

@Broadarrow
Dus jij wil zeggen dat als een dienst je wel bevalt, maar de tv reclame (overigens staat letterlijk elke reclame harder dan welk tv programma dan ook) niet, je daarom je abonnementen opzegt en je ergens anders een abonnement gaat nemen. :joy::rofl::laughing:

Wat ga je doen op het moment dat ook zij met een, volgens jou, “irritante” reclame komen? Ook weer verhuizen? Zo kan je aan de gang blijven.

Als je een reclame zo erg je gemoedstoestand laat beïnvloeden denk ik dat dat meer over jezelf zegt…. maar hé…. wie ben ik? :clown:

Veel plezier bij KPN! (hopelijk zullen zij wel “top” reclames maken, zoals dat ene meisje wat boos tegen haar ouders schreeuwt en dan naar zolder gaat om gezellig te facetimen via haar “super wifi” kpn verbinding, echt top content dat! #sarcasme)

 

Groeten!
 

 

Reputatie 1
Badge +9

Hi @Broadarrow 

Dankjewel voor je feedback.
Wij zijn altijd benieuwd naar je mening over onze reclame-uitingen. We vinden het jammer om te horen dat je onze huidige reclame irritant vindt. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling.
We hebben in een reclamefilmpje maar kort de tijd om onderscheidend te zijn en één van de middelen die we hebben is het geluid bij het filmpje. Daarom valt het geluid soms extra op.
We zullen je opmerking meenemen in onze evaluatie.

Groeten,

Robert

Slechte reclame is ook reclame? Ik ga mijn abonnement opzeggen nadat ik voor de miljoenste keer die K*Treclame met die hese schreeuwstem heb gehoord. Wie verzint zoiets?

Hou toch eens op en verzin iets origineels, dit is zo vreselijk goedkoop.

Reputatie 2
Badge +7

Goedemorgen @irritantestem,

Bedankt voor de feedback.

Jammer om te lezen dat je er zo over denkt en dat dat een reden is om je abonnement op te zeggen. Zoals mijn collega Robert in een eerdere bericht aangaf, is dat onze manier van onderscheiden.

Uiteraard zal ik je feedback meenemen voor de toekomst. 

Groet,

Mila

Goedemorgen Mila,

Bedankt voor je snelle en o zo begripvolle reactie, die kan zo in het boekje met hoe om te gaan met feedback waar we echt niets mee gaan doen..Robert heeft het al eens gezegd inderdaad en ja het klopt helaas wat hij heeft geschreven.

Alles draait om het opwekken van aandacht. Negatieve aandacht is heel goedkoop op te wekken en dat sluit dan weer naadloos aan bij het goedkope imago van Simpel. De cirkel is rond.

Reclamebureau 1 tegen luisteraar 0.

 

Ik kan er met mijn  pet niet bij dat marketingafdelingen tegenwoordig denken dat de hardst schreeuwende reclames zich onderscheiden. Ik heb geen belsimpel en nee. al krijg ik het gratis  wil ik het nog niet. Ik heb hier speciaal een account aangemaakt om mijn frustraties kwijt te kunnen. Alleen door dit soort bloedzuigende schreeuwreclames kom ik niet in de lidl, het kruidvat en wil ik verder niks met jullie te maken hebben.  Mijn advies zou zijn om het eens te proberen met een wat zachtere benadering. Ik weet zeker dat er een stille meerderheid is, die er ook zo over denkt

 

Koot

Zeg dat wel. Koppijn krijg ik van die aansteller 

Reageer