Skip to main content
Beantwoord

Vreselijk irritante piepstem simpel.nl

  • 20 december 2023
  • 3 reacties
  • 451 Bekeken

H v G

Voor wie is de doelgroep van deze reclame bedoeld, wellicht voor kleuters. Kan me niet voorstellen dat geen weldenkend mens zit te wachten op deze piepkuiken.

Bij ons geen simpel producten in huis i.i.g.

Haal deze stem in godsnaam van tv

Beste antwoord door Charlie

Hi @H v G,

 

Allereerst welkom op de Simpel community - de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

 

Jammer dat de reclame van Simpel je niet ligt. Daarbij is het natuurlijk wel een kwestie van smaak: de één vindt de reclame leuk, de ander niet. Maaaaar, niet getreurd! Simpel heeft wisselende deals en dus ook wisselende tv-reclames. 

Wellicht dat je de volgende reclame wel wat leuker vindt en deze je misschien tóch overhaalt om wel naar Simpel over te stappen 😉

 

Geniet van de feestdagen en hopelijk tot snel! 🎄

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

3 reacties

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2023

Hi @H v G,

 

Allereerst welkom op de Simpel community - de eerste stap naar verbinding met Simpel! 🤝

 

Jammer dat de reclame van Simpel je niet ligt. Daarbij is het natuurlijk wel een kwestie van smaak: de één vindt de reclame leuk, de ander niet. Maaaaar, niet getreurd! Simpel heeft wisselende deals en dus ook wisselende tv-reclames. 

Wellicht dat je de volgende reclame wel wat leuker vindt en deze je misschien tóch overhaalt om wel naar Simpel over te stappen 😉

 

Geniet van de feestdagen en hopelijk tot snel! 🎄

 

Groet, Charlie

Simpel


Hans van Gemerden

Hoelang blijven jullie doorgaan met die piepkuiken reclame, is het zo moeilijk om iets vernieuwends te brengen? Wat een goedkope waardeloze en irritante reclame. Steek de koppen eens bij elkaar en kom met iets leuks na jaren van ellende.

 


Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 105 reacties
  • 3 juli 2025

Hallo ​@H v G,

Begrijpelijk dat je je mening wilt delen. Dank daarvoor!

We snappen heel goed dat reclame persoonlijk is: wat de één grappig of herkenbaar vindt, kan een ander juist irritant vinden. De “piepkuiken-campagne” is al een tijd onderdeel van onze merkcommunicatie en we krijgen daar zowel positieve als negatieve reacties op. Jouw feedback nemen we daarin zeker mee

We zijn continu bezig met het vernieuwen van onze campagnes en denken daarbij ook aan verfrissende ideeën en andere invalshoeken. Dus blijf vooral je mening delen, want ook dat helpt ons om te blijven verbeteren. 💬

Groet,
Bryan

 


Reageer