Beantwoord

1 GB buiten bundel = €150,- πŸ˜‚

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 844 Bekeken

Thanks voor de factuur, simpel! Hij is inmiddels binnen.

Deze maand de €101,- aangetikt, en dat terwijl ik echt maar iets meer dan 500MB heb verbruikt buiten de bundel.

Dat is natuurlijk erg weinig, maar doordat jullie €150 per GB rekenen is het me toch gelukt om boven de 100 euro uit te komen. Vorige maand bleef ik steken op €70.

Al met al hebben we zo mijn abonnementje van 6x€1 en 6×€12,50 in de slotfase van mijn contract zelfs duurder gemaakt dan bij een normale, eerlijke aanbieder. Top!

Groetjes,

Daan
icon

Beste antwoord door Snowboard 11 May 2019, 09:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hi Stelletjeboeven. (Hihi, geinige naamπŸ˜€ )

Hoezo is het contract duurder gemaakt in de eindfase?
Je abonnement is hetzelfde gebleven alleen heb je meer gebruikt dan je bundel groot is. En hier wordt je op afgerekend.

De buiten bundel kosten, €0,15 per MB, staat aangegeven op tarieven pagina.

Groet.

Snowboard.
Reputatie 6
Hi Stelletjeboeven. (Hihi, geinige naamπŸ˜€ )

Hoezo is het contract duurder gemaakt in de eindfase?
Je abonnement is hetzelfde gebleven alleen heb je meer gebruikt dan je bundel groot is. En hier wordt je op afgerekend.

De buiten bundel kosten, €0,15 per MB, staat aangegeven op tarieven pagina.

Groet.

Snowboard.

Best jammer dat je geen plafond hebt ingesteld en geen MB aanvuller hebt gekocht, dat zou gunstig zijn geweest.

Plafond
MB aanvuller

Ik ben ook zo genaaid. En omdat ik een aanvullende GB had gekocht, nadat ik erachter kwam dat het niet goed ging, werd er doodleuk gezegd '’ we kunnen niets kwijtschelden wat we normaal gesproken de eerste keer wel zouden doen, omdat je een MB aanvuller hebt gekocht. Als je dat niet had gedaan, dan zou het dus de 1e keer kwijtgescholden zijn'’

Misschien heb jij wel recht op de coulance regeling voor de eerste keer

Β 

Β 

Reageer