Kan ik een 2e abonnement nemen zonder extra kosten?
Goedemiddag
Van harte welkom op onze Community, en wat leuk dat je interesse hebt in het afsluiten van een tweede abonnement!
Als je overstapt van een andere aanbieder of een nieuw abonnement afsluit moet er een aantal dingen gebeuren om het abonnement bij ons in te laten gaan. Hier zijn kosten aan verbonden. Bijvoorbeeld voor het verwerken en registreren van je bestelling, het aanmaken van een simkaart en het overzetten of aanmaken van een telefoonnummer.
We hebben ervoor gekozen om deze kosten niet in de prijs van het abonnement op te nemen omdat je deze dan blijft betalen terwijl de kosten eenmalig zijn. De administratiekosten van 20 euro zijn éénmalig de verplichte kosten die je dient te voldoen.
Heb je onze Via Via Voordeel actie al gezien? Als een iemand via jou een abonnement bij Simpel neemt krijgen jullie allebei €10 korting op je abonnementskosten.
Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan kan je via deze link de actie delen, en vervolgens jouw nieuwe bestelling plaatsen!
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.