Hi @jvitegem
Ik zou zeggen: lees DIT TOPIC goed door.
Simpel voldoet hiermee aan de Algemene voorwaarden.
Beste @Snowboard,
Of Simpel hiermee voldoet aan de algemene voorwaarden is nog maar de vraag.
Er is zo-wie-zo sprake van on eerlijke handels praktijken want de argumentatie in die e-mail slaat helemaal nergens op. Je kunt nu namelijk een nieuw abonnement voor €5 per maand afsluiten en dan krijg je meer GB en meer bel minuten dan wat ik nu heb. En dan krijg je ook nog de eerste 6 maanden €2,50 korting. Dus het argument van stijgende kosten is gewoon er bij verzonnen.
Het gaat dus waarschijnlijk heel ergens anders over…. Ik denk dat ze van de oude contracten met dito algemene voorwaarden af willen. En dat zal niet zijn omdat die nieuwe algemene voorwaarden in het voordeel van de klant zijn.
Hi @jvitegem
Beste Jvitegem,
Of Simpel hiermee voldoet aan de algemene voorwaarden is nog maar de vraag.
Voor zover ik het zie staat het bij paraaf 10 van de algemene voorwaarden.
En nieuwe klanten krijgen bij elke provider een beter aanbod dan bestaande klanten. Daar is Simpel geen uitzondering op.
Het gaat dus waarschijnlijk heel ergens anders over…. Ik denk dat ze van de oude contracten met dito algemene voorwaarden af willen. En dat zal niet zijn omdat die nieuwe algemene voorwaarden in het voordeel van de klant zijn.
Dat zijn 2 aannames. 

Feit is dat klanten zoals jij van voor 6 januari 2022 geen inflatiecorrectie zien op de factuur (bij geen verlenging) en de inflatiecorrectie is ook vanwege kostenstijging.
In iedergeval heb ik een reactie gegeven op je vraag uit de openingspost.. Welke consequenties jij hieraan verbindt, welke acties je wilt gaan nemen is aan jou. Laat het maar even goed bezinken,
Succes en fijn weekend gewenst.