Beantwoord

abnormale abonnementskosten hoe kan dit?

  • 3 January 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Beste,

Abonnement in februari 2019 afgesloten voor €5 per maand. Ik krijg opeens 2 facturen in november van €55+ per factuur. Ik schrok heel erg. 8 maanden geen problemen gehad met se provider en opeens word ik genaait. Van 27-10 tot 03-11, 100 euro aan extra mb kosten gemaakt terwijl ik altijd me internet heb uitstaan. Ik liet me telefoon en abonnement effe een week bij me ouders omdat ik weg moest voor werk. Ik ben niet eerder gewaarschuwd over deze extra hoge onredelijke kosten. Graag zou ik willen dat hiernaar gekeken word, bij voorbaat dank.

 

Mvg,

S el Hani

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 January 2020, 13:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi, wees welkom op de Community!

Wat balen zeg, dat is wel wat anders dan €5 per maand. 

Lees hier hier hoe je internet volledig uit zet voor in de toekomst. 

Wij hanteren een betrouwbaar en nauwkeurig registratie systeem waarbij de verkeersgegevens automatisch geregistreerd worden op je simkaart. De factuur wordt opgesteld aan de hand van deze verkeersgegevens.

Het verbruik kan door diverse dingen zijn gekomen, bijvoorbeeld een niet afgesloten app die door liep op de achtergrond of een verandering in de voorwaarden van je telefoon waardoor updates nu wel in plaats van niet op 4G worden gedownload. Hier hoef je je telefoon niet voor in je handen te hebben.

Groetjes Joachiem

Reageer