Beantwoord

abonnement 6gb 0 euro aktie , plafond €22,50 bereikt mijn verbruik is 6,136,66MB

  • 30 August 2019
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Ik heb 6gb voor 16 euro en maak gebruik van aktie dus betaal 2,00. Plafond bereikt 22,50.. Maar ik moet voor voor 6,136,66mb dwz voor 136,66 mb €20,50 betalen? Zie mijn specficatie.

icon

Beste antwoord door Sanne 3 September 2019, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi, welkom op de community!

Dit is een goede vraag, aan de hand van dit stukje specificatie kan ik niet alles over de factuur van deze maand zeggen. Alle tarieven kan je hier vinden. Het tarief voor internet buiten de bundel is €0,15 per MB.

Om jouw factuur volledig in te zien, adviseer ik even contact met ons op te nemen.

Groet, Sanne
Hoi Sanne ik heb net telefonisch contact opgenomen met een aardige jongeman die heel zachtjes praatte van de klantenservice en de telefoon werd zo maar neergelegd.
Ik gaf aan dat het niet netjes is dat plafond van mij op 22,50 stond maar dat bij 2 euro ( 1,50 en 50 cent plafond) bij over de 6 GB niet aan wordt gegeven dat voor verlenging dat ik zelf het plafond naar beneden moest doen. Ik ben dief van mijn portomonee. Ik ben eigenlijk meer gekwetst doordat uw collega ophing en aangaf dan dat hij me begreep maar niets kan doen.
Badge +8
Hi @leonakailuhu17,

Wat vervelend om te lezen dat je niet goed bent geholpen.

Jouw ´Plafond´ is niet flexibel en wijzigt niet automatisch. Het is dus aan te raden om dit zelf aan te passen als je maandbedrag wijzigt.
Wil jij misschien het contactformulier ten name van mij invullen en je situatie daarin uitleggen? Dan kunnen we samen naar de situatie kijken.

Alvast dank.

Groet,

Youp

Reageer