Skip to main content

Goedemiddag, ik zou graag een abonnement bij jullie willen aanvragen, maar kan geen code krijgen via de sms of bellen, omdat mijn huidige provider mijn abonnement heeft afgesloten.

Weten jullie hier een oplossing voor?

En wanneer kan ik gebruik maken van het internet en bellen als ik de abonnement heb aangevraagd?

 

Met vriendelijke groet,

Jeoffrey

Hi @Jeoffrey Ottens,

Leuk om te lezen dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten. 

Goed dat je je deze vraag hier stelt. Indien jouw abonnement recent (niet later dan 30 dagen geleden) is opgezegd dan kan je vooralsnog overstappen naar Simpel met jouw eigen nummer. 
Hiervoor ontvangen wij graag het klantnummer van jouw huidige provider. Jouw klantnummer kan je aan ons doorgeven zodra je jouw bestelling hebt geplaatst via onze website.

Hopelijk zien we jou gauw als klant bij Simpel 😄

 

Groet, Noor 

Simpel


Reageer