Skip to main content

Ik heb mijn abonnement weer verlengd voor 2 jaar. Daarbij werd vermeld dat ik 2 maanden vrij was van kosten. EN daarna dit abonnement in zou gaan. Op mijn rekening is er wel een bedrag afgeschreven. Terwijl dit 2 maanden niet zou gebeuren. Wat ik ook jammer vind is er dat niet even iemand hierover telefonisch is te benaderen….simpel…..en snel dit kan oplossen. Ik hoop dat het geld door iemand….terug gestort gaat worden wat niet afgeschreven had moeten worden. 

W.Duffree Pijloo.

Goedemiddag @wilma pijloo,

Welkom op onze community!

Allereerst, wat leuk dat je hebt verlengd. Vervelend dat er toch kosten gemaakt zijn tijdens de eerste maanden gratis abonnementskosten. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in je gegevens, wil ik je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze met je meekunnen kijken.

Wel wil ik je erop attenderen dat je inderdaad geen abonnementskosten betaalt, mocht je buitenbundelkosten maken, is dit wel voor eigen rekening.

Succes!

Groet,

Mila


Reageer