Ik heb het contract verlengt en zou 2 maanden gratis hebben ,maar ik heb er maar 1 gratis. Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Roxdeldean ,
Welkom op onze community!
Wat leuk om te lezen dat jij jouw contract bij ons hebt verlengd.
Wanneer jij jouw contract met 2 jaar hebt verlengd had je 2 maanden gratis moeten krijgen. Als jij je contract met 1 jaar hebt verlengd, krijg je 1 maand gratis.
Mocht jij je contract met 2 jaar hebben verlengd en maar 1 maand gratis hebben gekregen, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.
Zij gaan dan bekijken waar het is misgegaan en eventueel een correctie voor je indienen.
Groet,
Youp
Welkom op onze community!
Wat leuk om te lezen dat jij jouw contract bij ons hebt verlengd.
Wanneer jij jouw contract met 2 jaar hebt verlengd had je 2 maanden gratis moeten krijgen. Als jij je contract met 1 jaar hebt verlengd, krijg je 1 maand gratis.
Mocht jij je contract met 2 jaar hebben verlengd en maar 1 maand gratis hebben gekregen, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.
Zij gaan dan bekijken waar het is misgegaan en eventueel een correctie voor je indienen.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.