Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengd tot 60Gb enz.

• January 16, 2026
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo Allemaal,

Ik heb per 1 februari 2026 mijn abonnement verlengd naar 60Gb, 500sms'jes 5G enz. 
Nu is de vraag krijg ik nu ook een nieuwe simkaart vóór 1 februari (uiteraard met hetzlefde telefoonnummer)? 

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@J.Filarski ,

Dank je wel voor je bericht. Bij het verlengen van je abonnement wordt er geen nieuwe simkaart verstuurd. Je huidige simkaart blijft gewoon werken, ook na 1 februari, en je behoudt uiteraard je telefoonnummer.

Een nieuwe simkaart wordt alleen verstuurd als je daar zelf om vraagt of als je overstapt van een fysieke sim naar een eSIM (of andersom).

Mocht je toch een nieuwe simkaart willen ontvangen, dan kun je dit via de klantenservice aanvragen.

Groet, 

Raveena 

Simpel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Beste ​@J.Filarski ,

Dank je wel voor je bericht. Bij het verlengen van je abonnement wordt er geen nieuwe simkaart verstuurd. Je huidige simkaart blijft gewoon werken, ook na 1 februari, en je behoudt uiteraard je telefoonnummer.

Een nieuwe simkaart wordt alleen verstuurd als je daar zelf om vraagt of als je overstapt van een fysieke sim naar een eSIM (of andersom).

Mocht je toch een nieuwe simkaart willen ontvangen, dan kun je dit via de klantenservice aanvragen.

Groet, 

Raveena 

Simpel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Starter
  • January 19, 2026

Hallo Raveena

Ik hoef geen nieuwe Simkaart. 

En er zit toch ook onbeperkt bellen in?
Maar wat ik wel wil vragen: Wanneer precies gaat de nieuwe verlenging in, krijg ik daar nog bericht van?

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 21, 2026

Beste Jan, ​@J.Filarski 

Bedankt voor je bericht.

Ik wil graag even met je meekijken. In je huidige abonnement zit geen onbeperkt bellen, maar als je dit graag wilt, kun je het eenvoudig toevoegen voor €1,50 per maand. Laat het gerust weten als je dat wilt, dan help ik je daarbij.

Je gaf ook aan dat je een vraag hebt over je verlenging. Zou je hiervoor een apart bericht kunnen sturen? Dan kan ik dit gericht voor je nakijken en je precies vertellen wanneer de verlenging ingaat en welke informatie je daarover nog ontvangt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel