Beantwoord

Abonnement verlengd zonder toestemming

  • 1 December 2020
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Bij simpel zij het gewoon oplichters abonnement niet zelf verlengd hooguit de acties bekeken maar niks afgesloten plots stellen ze een nieuw contract met de hun conclusie dat ik een nieuw contract heb afgeslote pure oplichting heel deze tyfus provider niet aan beginnen

icon

Beste antwoord door Mila 2 December 2020, 10:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @quinten1238,

Welkom op onze community.

Bij een verlenging ontvang je altijd een verlengbevestiging via de mail. Wij hebben niet de mogelijkheid om zonder jouw toestemming je abonnement te verlengen/aan te passen. 

Je kan altijd contact met ons opnemen zodat we met je meekijken.

Groet,

Mila 

Ik heb nou al 2x gebeld wil dat jullie gewoon dat abonnement stopzetten vind het schandalig 

Ik heb hooguit een email gekregen met acties omdat me contract zou verlopen. Ik heb geen nieuw contract afgesloten omdat ik al op zoek was naar iets anders. En heb het contract nu al 2 jaar het contract is hooguit op een andere rekening nummer gezet maar zelfs na mijn contract die dus al verlopen is eigenlijk zou het maandelijks opzegbaar moeten zijn.

Jullie zijn gewoon bezig met oplichting

Reputatie 2

Wat zegt de klantenservice als je ze belt?
En als je in je mail kijkt rond de datum van de verlening zie je dan dat je rond die tijd een bevestiging hebt gekregen?

Wat kan is dat je misschien in plaats van een bundelwijziging een verlenging hebt aangevraagd?
Ik weet het ook niet he ik gok maar wat, maar zou sowieso even je mailbox doorzoeken om te kijken of er ooit wel een bevestiging is binnen gekomen.

Groetjes!

Ik heb nou al 2x gebeld wil dat jullie gewoon dat abonnement stopzetten vind het schandalig 

Ja, maar wat zeiden ze? Een provider zal nooit een abo of verlenging doen zonder je medeweten. Voor je wijst, graag eerst uitzoeken wat er aan de hand is. Je kunt alleen online verlengen denk ik. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van je account.  Wel makkelijk om zo van je abo af te komen.

Hi @quinten1238

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Groet,

Lisa

Ik heb geen bevestiging of iets gekregen

De enige mail die ik heb gekregen zijn acties met nieuwe abonnementen

Reageer