Beantwoord

Abonnement wijzingen met dubbele data

  • 18 April 2021
  • 5 reacties
  • 950 Bekeken

Er zijn nu aanbiedingen voor abonnementen bij simpel. ik heb al een abonnement bij simpel voor 7,50 en krijg daarvoor nu 2G. Waarom kan ik als bestaande klant geen gebruik maken van deze aanbieding? Ik vind dit ronduit belachelijk 

icon

Beste antwoord door Mila 20 April 2021, 15:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Klaas P,

Welkom op onze community!

Bestaande klanten kunnen ook gebruikmaken van deze actie als ze kunnen verlengen. Dit kan al vanaf 6 maanden voor het einde van je huidige contractdatum. Onder het kopje ‘abonnement’ op je persoonlijke Mijn Simpel pagina, kan je controleren of jij al kunt verlengen en zo gebruik kunt maken van de actie.

Groet,

Mila

 

Ik heb een 2-jarig abonnement wat over 10 maanden afloopt, en ik begrijp dat ik geen gebruik kan maken van de dubbel-data actie. Zou ik dan mijn abonnement voor 4 maanden kunnen afkopen (eenmalige kosten €40), waardoor ik binnen de verlengtermijn zit van 6 maanden, waardoor ik kan verlengen van 5GB naar 10GB?

Reputatie 6
Badge +9

Abonnement afkopen is bij Simpel niet mogelijk.....

Reputatie 1

Mijn zoon zit nog 1,5 jaar vast aan zijn huidige bundel van 5 GB terwijl je nu voor hetzelfde geld 7 GB hebt… Slecht van Simpel dat vaste klanten niet beloond worden en dat het overstappen (en nooit meer terugkomen) zo in de hand gewerkt wordt… Jammer want hij was altijd zo tevreden over dit abonnement! 

Reputatie 6
Badge +9

Kan me voorstellen dat je dit zo ziet maar Simpel heeft telkens nieuwe aanbiedingen voor nieuwe en bestaande klanten die kunnen verlengen....Dat kan 6 maanden voor einddatum  contract.Het is onmogelijk om tussentijds de abonnementen van klanten te wijzigen ...Hoop voor je zoon dat wanneer hij mag verlengen er een misschien nog beter aanbod is…De vorige aanbieding waren de dubbel data dagen .....

 

Mijn ervaring bij.andere providers is dat je bij een nieuw abonnement van de aanbieding gebruik mag maken maar bij verlenging nooit of te nimmer hetzelfde voordeel krijgt als een nieuwe klant. De keuze maken klanten zelf

Reageer