Beantwoord

Abonnementskosten nieuwkomer Simpel

  • 19 November 2020
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Beste,

me als nieuw lid aangemeld en € 30,00 betaald - € 20,00 inschrijving en € 10,00 abonnementskosten -

abonnement gaat in 2 december - zie nu dat Simpel alweer € 10,00 abonnementskosten heeft afgeschreven, vermoedelijk voor de maand december - maar dan heb ik al  € 20,00 aan abonnemnt betaald terwijl deze pas 2 december overgaat van mijn vorige provider? Hoe kan dit en is daar een verklaring voor? Met groet henkmeow.47

icon

Beste antwoord door Phil 20 November 2020, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @henkmeow.47,

Tof dat je een abonnement bij ons hebt besteld! Welkom bij Simpel en op onze Community!

De eerste betaling die je bij het afronden van de bestelling verricht bestaat inderdaad uit de administratiekosten en de eerste maand abonnementskosten. De vooruitbetaling van de abonnementskosten wordt gebruikt om de eerste actieve maand van je abonnement mee te voldoen. Vanwege die reden schrijven we tussentijds ook geen extra bedrag af voor je abonnement als je abonnement nog niet loopt.

Heb je wellicht nog een ander abonnement lopen waar de afschrijving voor gedaan is? Wat daarnaast ook nog wel eens voor komt is dat je bank een voorspelling maakt wat er in de nabije toekomst afgeschreven wordt, de ervaring leert dat mensen dat ook nog wel eens als reeds uitgevoerde afschrijving interpreteren.

Groetjes.

Phil

Het is inderdaad mijn domme fout, de afschrijving was van mijn vrouw haar abonnement!!!

Mijn excuses - mvg. Henkmeow.47

 

Reputatie 4
Badge +8

Haha geeft helemaal niks! Ik ben blij dat de oorzaak boven water is! 

Reageer