Skip to main content
Antwoord

Achterstand betaling asprak

• March 7, 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Ik wil en asprak mvoor mij achterstand asteblijf asl kan ik wil op 22-03-2022

Beste antwoord door Mila

Goedemorgen @Ozgul,

Welkom op onze community!

In deze topic lees je meer over de mogelijkheid tot een betalingsregeling. Houd je e-mail goed in de gaten!

Uiteraard ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan wat er mogelijk is.

Groet,

Mila

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • March 8, 2022

Goedemorgen @Ozgul,

Welkom op onze community!

In deze topic lees je meer over de mogelijkheid tot een betalingsregeling. Houd je e-mail goed in de gaten!

Uiteraard ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan wat er mogelijk is.

Groet,

Mila

Natasja Lang

Kan ik over 2 weken de totaal betalen via iDeal van mijn facturen en kan ik ook weer aan gesloten worden want ik heb weer werk gevonden en heb over 2 weken geld om de facturen te betalen

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 20, 2025

@Natasja Lang 

Hoi, bedankt voor je bericht en goed om te horen dat je weer werk hebt gevonden.

Wat betreft je verzoek om over twee weken te betalen en opnieuw aangesloten te worden: we begrijpen je situatie, maar we kunnen op dit moment nog niet bevestigen of dat mogelijk is.

We adviseren je om even persoonlijk contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden in jouw specifieke situatie. Je kunt ons bereiken via het contactformulier op onze website of telefonisch.

Met vriendelijke groeten, 

Raveena