Beantwoord

Adres wijzigen voor nieuwe bestelling

  • 19 July 2021
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb bij jullie een abonnement geselecteerd en ik was ook van plan om hiervoor te betalen. Maar ik bedacht dat ik nog even mijn gegevens wilde controlerem voordat ik betaalde. Nu zijn al mijn gegevens in orde alleen staat er bij mijn huisnummer een toevoeging nanelijk 3. In werkelijkheid heb ik helemaal geen toevoeging bij mijn huisnummer en daarom wilde ik dit aanpassen. Dit bleek niet te kunnen dus dacht ik dat het beter was mijn abonnement opnieuw te bestellen. Maar dit kan ook niet.

Weet u of mijn gegevens nog aangepast kunnen worden voor/net na dat ik betaal heb?

Graag hoor ik nog van u.

Met vriendelijke groet, Erik Hoogerwerf

 

icon

Beste antwoord door Mila 21 July 2021, 09:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Erikhoogerwerf20,

Welkom op onze community!

Wat leuk om te lezen dat je een abonnement bij Simpel neemt. Ik ga ervan uit dat je je nummer wenst mee te nemen en de nieuwe bestelling daarom niet voltooid kan worden. Dit komt doordat we de eerste bestelling bewaren tot de eerste betaling is voldaan. 

Het makkelijkste is dan ook om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we, aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken en het adres meteen voor je wijzigen. Je hoeft dan geen nieuwe bestelling te plaatsen.

Succes!

Groet,

Mila 

Reageer