Skip to main content
Beantwoord

Afschrijving gaat door ondanks beëindigen abonnement.

• 10 april 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Miv 1 april is mijn abonnement beëindigd. Ik kreeg een mail dat er op 8 april abonnementsgeld afgeschreven wordt. Gebeld met klantenservice Saiifa. Vervolgens van haar een mail (TIxxxx267) ontvangen dat afschrijving niet terecht is. Zij heeft het bedrag kwijtgescholden.

Blijkt er vanmorgen toch weer geld afgeschreven te zijn. Hoe is dit mogelijk? 

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@Lekker Fruit,

Uiteraard excuses dat het systeem een onterechte factuur heeft klaargezet! 
Kan het kloppen dat de factuur al in het Simpel account stond, toen je contact opnam met de klantenservice? Dit betekent namelijk dat de automatische incasso ook al is klaargezet en dan zal het systeem altijd de factuur proberen te incasseren, ondanks de correctie van mijn collega. Als de incasso is gelukt, zorgt de correctie ervoor dat je het bedrag weer teruggestort krijgt. Mocht de incasso niet zijn gelukt, dan zorgt de correctie ervoor dat je uiteraard niet alsnog de factuur hoeft te betalen. 

Fijn weekend alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+7

Goedemiddag ​@Lekker Fruit,

Uiteraard excuses dat het systeem een onterechte factuur heeft klaargezet! 
Kan het kloppen dat de factuur al in het Simpel account stond, toen je contact opnam met de klantenservice? Dit betekent namelijk dat de automatische incasso ook al is klaargezet en dan zal het systeem altijd de factuur proberen te incasseren, ondanks de correctie van mijn collega. Als de incasso is gelukt, zorgt de correctie ervoor dat je het bedrag weer teruggestort krijgt. Mocht de incasso niet zijn gelukt, dan zorgt de correctie ervoor dat je uiteraard niet alsnog de factuur hoeft te betalen. 

Fijn weekend alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Reageer