Skip to main content
Antwoord

betaling abonnement die nog niet actief is

  • June 26, 2021
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Jannie Welvaart

Ik krijg nu 2x een betalings verziek voor een simkaart die nog op de kast ligt. 7.50 euro. Dit waarschijnlijk tot november. 

Gaat automatisch van de rekening af. Ben ik niet blij mee.

Hoe kan ik dit stoppen?

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Jannie Welvaart,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Als ik het goed begrijp, heb je een betalingsherinnering ontvangen voor een abonnement die pas in November ingaat. Als dat het geval is, zou je inderdaad nog geen factuur moeten ontvangen. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in jouw gegevens, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila

3 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • June 26, 2021

Begrijp ik het goed dat je een abonnement hebt tot November???? Ook al maak je er geen gebruik van dan nog betaal je de kosten van het abonnement. Je kunt het abonnement pas in Oktober opzeggen.


Jannie Welvaart

Nee nee. Ik ga overstappen naar simpel, maar kan het pas in gebruik nemen in november. Dan stoot m'n huidige abonnement. 


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • June 28, 2021

Goedemiddag @Jannie Welvaart,

Welkom op onze community en wederom welkom bij Simpel!

Als ik het goed begrijp, heb je een betalingsherinnering ontvangen voor een abonnement die pas in November ingaat. Als dat het geval is, zou je inderdaad nog geen factuur moeten ontvangen. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in jouw gegevens, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila