Ik heb laatst een rekening gekregen van 40 euro, die heb ik betaald, nu krijg ik dezelfde rekening nog een keer en staat er in mijn simpel niet dat ik die al betaald heb. Huh?
Bladzijde 1 / 1
Hi Marjolein,
Dat is inderdaad gek!
We kijken graag met je mee wat er precies is gebeurd. Vanuit de community heb ik geen inzage in je klantgegevens. Voor meer informatie en uitleg adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.
Laat je weten of het gelukt is?
Groet, Astrid
Dat is inderdaad gek!
We kijken graag met je mee wat er precies is gebeurd. Vanuit de community heb ik geen inzage in je klantgegevens. Voor meer informatie en uitleg adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice.
Laat je weten of het gelukt is?
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.