Ik informeer u hierbij dat ik het bedrag van €10,82 voor factuur zojuist heb betaald. De betaling is uitsluitend gedaan om verdere incassoprocedures, extra kosten en administratieve problemen te voorkomen.
Deze betaling betekent niet dat ik akkoord ga met de factuur. Mijn abonnement is namelijk:
op 24 oktober 2025 door mij opgezegd via het officiële formulier,
met bijlage van mijn uitschrijving uit de gemeente,
en door u schriftelijk bevestigd op 27 oktober 2025 onder referentie , waarbij u aangaf het abonnement vroegtijdig te beëindigen.
Op basis hiervan is de factuur onterecht ontstaan.
Ik verzoek u daarom om:
1. De factuur administratief als onterecht te markeren.
2. De incassokosten van €15 volledig te annuleren.
3. Schriftelijk te bevestigen dat mijn abonnement correct is beëindigd en dat er geen openstaand saldo meer is.
4. Alle blokkades van mijn Simpel-nummer op te heffen.
Ik ontvang graag binnen 7 dagen een schriftelijke bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Raveena
Beste @Stefan Estefan ,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je na je opzegging toch nog een factuur hebt ontvangen. Ik begrijp heel goed dat dit verwarrend en frustrerend voor je is, zeker omdat je aangeeft dat je de opzegging netjes hebt ingediend en daar ook een bevestiging van hebt gekregen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor onzekerheid ervaart over de status van je abonnement of eventuele kosten die daaruit voortkomen.
We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen en ervoor zorgen dat je duidelijkheid krijgt. Zou je daarom contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? Dan kunnen we samen je situatie zorgvuldig nakijken en de administratie aanpassen waar nodig. Op die manier zorgen we ervoor dat alles correct wordt verwerkt en dat je niet met onterechte kosten blijft zitten.
Omdat dit een openbaar platform is, kunnen we je persoonlijke gegevens hier niet behandelen. Om je privacy te beschermen hebben we de gegevens die je eerder hebt gedeeld verwijderd uit je bericht. In een persoonlijk gesprek via onze klantenservice kunnen we wel veilig en volledig met je meekijken en je verder helpen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en geduld. We waarderen het dat je dit met ons deelt en doen ons uiterste best om dit netjes voor je af te handelen.
Ik informeer u hierbij dat ik het bedrag van €10,82 voor factuur zojuist heb betaald. De betaling is uitsluitend gedaan om verdere incassoprocedures, extra kosten en administratieve problemen te voorkomen.
Deze betaling betekent niet dat ik akkoord ga met de factuur. Mijn abonnement is namelijk:
op 24 oktober 2025 door mij opgezegd via het officiële formulier,
met bijlage van mijn uitschrijving uit de gemeente,
en door u schriftelijk bevestigd op 27 oktober 2025 onder referentie , waarbij u aangaf het abonnement vroegtijdig te beëindigen.
Op basis hiervan is de factuur onterecht ontstaan.
Ik verzoek u daarom om:
1. De factuur administratief als onterecht te markeren.
2. De incassokosten van €15 volledig te annuleren.
3. Schriftelijk te bevestigen dat mijn abonnement correct is beëindigd en dat er geen openstaand saldo meer is.
4. Alle blokkades van mijn Simpel-nummer op te heffen.
Ik ontvang graag binnen 7 dagen een schriftelijke bevestiging.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je na je opzegging toch nog een factuur hebt ontvangen. Ik begrijp heel goed dat dit verwarrend en frustrerend voor je is, zeker omdat je aangeeft dat je de opzegging netjes hebt ingediend en daar ook een bevestiging van hebt gekregen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor onzekerheid ervaart over de status van je abonnement of eventuele kosten die daaruit voortkomen.
We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen en ervoor zorgen dat je duidelijkheid krijgt. Zou je daarom contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? Dan kunnen we samen je situatie zorgvuldig nakijken en de administratie aanpassen waar nodig. Op die manier zorgen we ervoor dat alles correct wordt verwerkt en dat je niet met onterechte kosten blijft zitten.
Omdat dit een openbaar platform is, kunnen we je persoonlijke gegevens hier niet behandelen. Om je privacy te beschermen hebben we de gegevens die je eerder hebt gedeeld verwijderd uit je bericht. In een persoonlijk gesprek via onze klantenservice kunnen we wel veilig en volledig met je meekijken en je verder helpen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en geduld. We waarderen het dat je dit met ons deelt en doen ons uiterste best om dit netjes voor je af te handelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.