Beantwoord

bij 3 contracten extra kosten terwijl we plafon erop hebben

  • 10 september 2020
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik heb voor mezelf en twee kinderen een abonnement bij jullie. Op alle drie staat een plafon maar nu krijg ik van alle drie een hogere rekening. Als je plafon erop hebt staan vanaf begin dan moet dat niet mogelijk zijn.

icon

Beste antwoord door Ilan 11 september 2020, 09:04

Hi @Petra1976,

Wat leuk dat jullie allemaal een Simpel abonnement hebben en welkom op onze community.

Ik zou graag met je mee willen kijken want via de community zie ik je privégegevens niet.

Zou je voor jouw vraag svp contact met ons op willen nemen? Wij zullen je dan aan de hand van je gegevens verder helpen.

Groetjes en een fijn weekend toegewenst.

Ilan

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Petra1976,

Wat leuk dat jullie allemaal een Simpel abonnement hebben en welkom op onze community.

Ik zou graag met je mee willen kijken want via de community zie ik je privégegevens niet.

Zou je voor jouw vraag svp contact met ons op willen nemen? Wij zullen je dan aan de hand van je gegevens verder helpen.

Groetjes en een fijn weekend toegewenst.

Ilan

 

Reageer