Skip to main content
Beantwoord

Blokkade simkaart

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 735 Bekeken

Hallo ik heb een sim only abbo bij jullie en door een openstaande factuur is deze geblokkeerd. Ik zit bij budgetbeheer en de factuur is inmiddels door hun volledig betaald. Wanneer gaat de blokkade weg en zal mijn abbonement nu niet worden beëindigd? bvd

Beste antwoord door Youp

Hallo Tezza,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Wanneer wij de betaling op tijd hebben ontvangen, zal de blokkade automatisch opgeheven worden. Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen dan inhoudelijk over jouw situatie uitleg geven.

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 191 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2019
Hallo Tezza,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Wanneer wij de betaling op tijd hebben ontvangen, zal de blokkade automatisch opgeheven worden. Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen dan inhoudelijk over jouw situatie uitleg geven.

Groet,

Youp

Reageer