Skip to main content
Antwoord

Blokkade simkaart

  • May 22, 2019
  • 1 reactie
  • 746 Bekeken

Hallo ik heb een sim only abbo bij jullie en door een openstaande factuur is deze geblokkeerd. Ik zit bij budgetbeheer en de factuur is inmiddels door hun volledig betaald. Wanneer gaat de blokkade weg en zal mijn abbonement nu niet worden beëindigd? bvd

Beste antwoord door Youp

Hallo Tezza,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Wanneer wij de betaling op tijd hebben ontvangen, zal de blokkade automatisch opgeheven worden. Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen dan inhoudelijk over jouw situatie uitleg geven.

Groet,

Youp

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • May 24, 2019
Hallo Tezza,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Wanneer wij de betaling op tijd hebben ontvangen, zal de blokkade automatisch opgeheven worden. Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen dan inhoudelijk over jouw situatie uitleg geven.

Groet,

Youp