Beantwoord

Blokkeren, maar ik heb al betaald

  • 16 May 2019
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Badge
Hey alemaal,

Eer gisteren betaalde ik mijn termijn bedrag maar mijn nummer blokkeert nog steeds.🤔🤔
Wat moet ik doen!!!!,
Groetjes,
Yashar
icon

Beste antwoord door Youp 17 May 2019, 12:10

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo Yashar,

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Als jij je factuur via iDeal hebt betaald op ´Mijn Simpel´ zou je abonnement binnen 24 uur moeten worden vrijgegeven. Als dit niet het geval is, mag je contact opnemen met de klantenservice. Bij een handmatige overboeking kan het tot 10 werkdagen duren voordat het ontvangen wordt door ons en gekoppeld aan je abonnement. Als het na 10 werkdagen niet verwerkt is, kan je weer contact met ons opnemen en gaan we door middel van je betaalbewijs jouw betaling proberen te traceren.

Je kunt zelf op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Facturen´ in de gaten houden of je betalingen zijn ontvangen door ons. Je factuur staat dan op ´Betaald´.

Groet,

Youp

Reageer