Skip to main content
Antwoord

Boete waarschuwing vooraf!

  • June 24, 2022
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Lien Rikken

Waarom krijg ik  €50,- boete voor overschrijding?  Omdat die extra  2000Mb internet niet snel genoeg te realiseren was of het tijdelijk omzetten naar een ander abonnement niet mogelijk was?  Ik begrijp deze factuur niet , was niet op de hoogte van de boete en werd er ook niet voor gewaarschuwd! Eenvoudige waarschuwing: u krijgt €50,- boete moet wel werken dacht ik.

Bedankt.

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Lien Rikken,

Welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt. Normaliter ontvang je de waarschuwings-sms'jes als het om internet gaat, dit geldt niet voor bellen buiten de bundel. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in je abonnement, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen vervolgens met je meekijken en uitleg geven.

Voor nu raad ik je in ieder geval aan om een Plafond in te stellen. Zo bescherm je jezelf tegen ongewenste kosten.

Succes!

Groet,

Mila

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • June 27, 2022

Goedemiddag @Lien Rikken,

Welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt. Normaliter ontvang je de waarschuwings-sms'jes als het om internet gaat, dit geldt niet voor bellen buiten de bundel. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in je abonnement, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen vervolgens met je meekijken en uitleg geven.

Voor nu raad ik je in ieder geval aan om een Plafond in te stellen. Zo bescherm je jezelf tegen ongewenste kosten.

Succes!

Groet,

Mila