Ik kan alleen doorverwijzen naar de klantenservice, vanaf het forum is dat helaas niet te regelen. Ik neem aan dat het abonnement op Uw naam staat en niet op naam van een 13 jarige. U bent dus verantwoordelijk voor de kosten. Goed dat u nu alsnog een plafond ingesteld hebt. Misschien dat een medewerker van Simpel een oplossing voor u heeft, ik hoop het voor U.....
Behalve het advies van @Karin303 en wat u inmiddels hebt gedaan wil ik u adviseren om er met uw zoon over te praten dat de telefoon als hotspot en een laptop alleen al veel risico's met zich meebrengt om veel te gebruiken van de internetbundel. Het kan echt hard gaan met een laptop.
Het is veel beter om het (eigen) wifi netwerk te gebruiken.
Succes met de klantenservice!
Hi @Willemvk,
Zoals Karin en Snowboard aangeven, kunnen wij op basis van dit forum geen gegevens controleren en/of nagaan of een coulance mogelijk is. Daarom wil ik je verwijzen naar onze klantenservice.
Verder is het begrijpelijk dat je kosten wilt voorkomen. Het is dan ook een goede zet om het Plafond in te stellen. Daarnaast versturen wij een sms bij 80% en 100% verbruik van de bundel. Deze worden naar het telefoonnummer van het abonnement verstuurd. Pas na de 100% verbruik melding maak je kosten. Dit bedraagt 15 cent per MB, wat snel kan oplopen.
Hopelijk kom je in aanmerking voor een coulance en blijft het bij dit eenmalige incident!
Groet, Charlie
Simpel