Beantwoord

buiten je bundel

  • 29 April 2023
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Goedemorgen, 

 

Op 27 april jl kreeg ik de SMS melding dat ik bijna aan het plafond zat van mijn buiten bundel en dat mogelijk mijn simkaart gedeeltelijk werd geblokkeerd. Ter voorkoming hiervan deed ik 40€ als een aanbetaling.

Nu krijg ik een factuur van 70€ ruim, terwijl ik drie dagen terug een aanbetaling deed. Aanbetaling is niet aanwezig op de factuur.

 

Hoe kan het dat ik 70€ ruim moet betalen, ondanks ik drie dagen terug twv 40€ een aanbetaling heb gedaan?!

 

Ik verneem zeer graag een reactie.

 

M.v.g.

icon

Beste antwoord door Janine 2 May 2023, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Esmeralda Beindorff,

Welkom op onze Community!

Erg vervelend dat het even hard gegaan is met de kosten. Ik heb je abonnement kunnen achterhalen en zie dat je telefonisch verder bent geholpen. Omdat het ook jouw specifieke gegevens betrof, was dat de beste wijze voor hulp, dank voor je initiatief!

Voor klanten met een soortgelijke vraag: Zolang de aanbetaling via de link verlopen is per mail én binnen de geldigheidsperiode van de betaallink, wordt de aanbetaling automatisch gekoppeld. Voor administratieve doeleinden blijft het factuurbedrag altijd hetzelfde, maar we incasseren enkel het verschil.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

Reageer