Beantwoord

Contract beeindigd maar facturen blijven komen en incasso's gepland

  • 28 September 2019
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Goedendag

Ik heb per mail bevestigd gekregen dat mijn contract per 25 sep 2019 is opgezegd. Echter ik ontvang nu toch weer een factuur voor de periode 26 sep -25 okt 2019.

Er staat ook een incasso gepland voor 1 okt.

Dit klopt natuurlijk niet en de incasso zal ik dan ook tegenhouden. Passen jullie het even aan in het facturatiesysteem?
mvg
stefan
icon

Beste antwoord door Youp 30 September 2019, 13:45

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hallo @stefan12345,

Welkom op onze community!

Het is niet de bedoeling dat je een factuur ontvangt terwijl het abonnement al is beëindigd.

Omdat ik verder geen gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij zoeken dit dan uit en zullen een eventuele correctie voor je indienen.

Succes!

Groet,

Youp
Ook ik heb ditzelfde aan de hand. Het viel me op dat in de maildienst ik kreeg oogen telefoonnummer staat vermeld. Mijn vermoeden is dat het bedrag van 50 cent de kosten van plafondgebruik zijn maar voor een nummer dat per 25 augustus is opgezegd.
Reputatie 2
Badge +8
Ook ik heb ditzelfde aan de hand. Het viel me op dat in de maildienst ik kreeg oogen telefoonnummer staat vermeld. Mijn vermoeden is dat het bedrag van 50 cent de kosten van plafondgebruik zijn maar voor een nummer dat per 25 augustus is opgezegd.

Hi @Kabauter

Dit kan je gemakkelijk controleren door je factuur te bekijken. Die vind je op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Op je factuur staat wat er in rekening is gebracht en over welke periode dat is. De kosten voor het Plafond zijn gebruikskosten, wat inhoud dat ze achteraf in rekening worden gebracht.

Groetjes, Alexandra

Reageer