Beantwoord

De factuur in afbetalen over langere periode

  • 11 March 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Is het mogelijk om de extra kosten van deze maand langzaam af te betalen het liefst Abbo prijs+5 euro en dat dan voor 10 maanden lang want ik zat dus thuis in game contents te downloaden en ik moest toen gaan dus sloot mijn telefoon af dachtend dat het dan automatisch stopt met downloaden omdat als je meestal dingen in een game download en je telefoon afsluit het dan stopt met downloaden maar dat was dus niet zo en zonder dat ik het doorhad had ik zoveel al te veel data gespendeerd het was een niet zo’n leuke ongeluk en kan dus ook niet het ook niet afbetalen aangezien ik een niet werkende 16 jarige tiener ben ik ben momenteel een baantje aan het zoeken dus vraag ik nogmaals of het mogelijk is om deze kosten langzaam af te betalen het liefst in 10 maanden dus dan betaal ik abbo+€5 dus dan betaal ik het af in 10 maanden tijd

icon

Beste antwoord door Noor 12 March 2024, 13:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Dong Nguyen

Vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt tijdens het gamen 😥
Uiteraard kan ik me voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Ik wil je daarom ook graag adviseren om het Plafond in te stellen mocht je dat nog niet hebben gedaan. 

Wat betreft de betalingsregeling raad ik je graag aan om even telefonisch met ons op te nemen zodat wij met jou mee kunnen kijken naar de mogelijkheden voor een betalingsregeling. Ik vrees alleen dat een betalingsregeling van 10 maanden niet zal lukken, maar wij kijken graag met je mee naar een andere oplossing! 😊

Fijne dag! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer