Goedendag,
Ik heb voor mijzelf en voor mijn zoon een abonnement.
Maar nu zie ik dat de rekening van mijn zoon van 2 verschillende rekeningen af gaat.
Dus betaal nu voor hem elke maand dubbel.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, hoe kunnen we dit oplossen en de dubbele betaling wat eraf is gegaan terug krijgen.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @moniqueberendsen ,
Welkom op onze community!
Wat vervelend om te lezen dat je al een tijdje dubbel betaald voor een abonnement.
Omdat ik verder geen gegevens van jullie heb, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan bekijken hoeveel je dubbel hebt betaald en een eventuele correctie voor je indienen.
Groet,
Youp
Welkom op onze community!
Wat vervelend om te lezen dat je al een tijdje dubbel betaald voor een abonnement.
Omdat ik verder geen gegevens van jullie heb, wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan bekijken hoeveel je dubbel hebt betaald en een eventuele correctie voor je indienen.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.