Skip to main content

Op 21 oktober ben ik overgestapt van simpel naar de Regenboog 🌈 moeder, echter gingen mijn bundels in op 20 oktober en zou dit dus een maand later gecorrigeerd moeten worden. Helaas blijkt de slot factuur een nul euro factuur in plaats van een verekening van het teveel betaalde.

 

De reden dat ik ben overgestapt was in eerste instantie het klant voordeel en het VoWiFi. Nadat ik had besloten over te stappen bleek de support ook dramatisch toen ik een technisch probleempje had op het netwerk.

 

Ik ben van mening dat Simpel geen recht heeft op het reeds teveel betaalde bedrag. Dit zou bijna €10 zijn omdat ik 1 a 2 dagen op mijn Simpel abonnement heb gezeten tussen nieuwe bundels en overstap.

 

Daarom verzoek ik Simpel om de eindfactuur te corrigeren en deze met mij te vereffenen.

Hi ​@woodwood en excuses voor verlate reactie! 

Als je op 21-10-2024 bent overgestapt en er wordt vervolgens door het systeem een (gedeeltelijk) onterechte factuur opgemaakt, dan zullen wij dit altijd voor je corrigeren. Je hebt dan inderdaad recht op het teveel betaalde bedrag.

Wij moeten hiervoor met je meekijken. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de klantenservice? Zo niet, dan kan ik aanraden dit alsnog te doen: alle contactmanieren kan je terugvinden op Simpel Klantenservice.

Fijne middag alvast gewenst!

Groet, Chantal
Simpel
 


Reageer