Beantwoord

entertainmentnumners aanzetten

  • 29 November 2020
  • 9 reacties
  • 550 Bekeken

Goedemorgen,

Wil een oplossing voor een puzzel opsturen maar het telefoonnummer 0909 wordt niet geaccepteerd.

Hoe kan ik entertainment nummers accepteren ?

icon

Beste antwoord door Karin303 29 November 2020, 15:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Goedemorgen,

Wil een oplossing voor een puzzel opsturen maar het telefoonnummer 0909 wordt niet geaccepteerd.

Hoe kan ik entertainment nummers accepteren ?

Hoi Hans,  

Dat kun je in Mijn Simpel bij instellingen zelf instellen, kijk wel uit met dit soort nummers, voor je het weet maak je hoge kosten

Bij de instellingen heb ik het inderdaad  gezien echter ik krijg hem niet van nee op ja, dat is het probleem

Reputatie 6
Badge +9

Heb je het plafond ingesteld,  dat kan de oorzaak zijn.dat deze nummers uitgeschakeld zijn,

Heb het nagekeken maar het plafond is niet ingesteld dus daarom begrijp ik niet waarom ik entertainment nummers niet op aan krijg.

Reputatie 6
Badge +9

Bel morgen even klantenservice....ik zou het niet weten

Bedankt Karin voor het meedenken. Bel morgen wel even.

Groetjes,

Hans

Goedemiddag @Hans99,

Wat vervelend dat je de entertainmentnummers via de Mijn Simpel pagina niet aan kan zetten. 
Heb je al contact gehad met onze klantenservice? 

Ik hoor het graag! 

Groet,

Lisa

Goedenavond Lisa,

Heb inderdaad vandaag de klantenservice kunnen bellen en die hebben hem voor mij aangezet.

Begrijp echter nog steeds niet waarom ik het niet zelf kon doen via instellingen.

Maar bedankt  voor je reactie,

Groet,

Hans

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Hans99 ,

Fijn dat het in ieder geval verholpen is! Het is inderdaad wel gek dat je de wijziging niet kon doorvoeren. 

Mocht je dit in de toekomst opnieuw ervaren, wil ik je verzoeken om contact met ons op te nemen. 

Groet,

Mila

Reageer