Skip to main content
Antwoord

entertainmentnumners aanzetten

  • November 29, 2020
  • 9 reacties
  • 665 Bekeken

Hans99

Goedemorgen,

Wil een oplossing voor een puzzel opsturen maar het telefoonnummer 0909 wordt niet geaccepteerd.

Hoe kan ik entertainment nummers accepteren ?

Beste antwoord door Karin303

Bel morgen even klantenservice....ik zou het niet weten

9 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • November 29, 2020

Goedemorgen,

Wil een oplossing voor een puzzel opsturen maar het telefoonnummer 0909 wordt niet geaccepteerd.

Hoe kan ik entertainment nummers accepteren ?

Hoi Hans,  

Dat kun je in Mijn Simpel bij instellingen zelf instellen, kijk wel uit met dit soort nummers, voor je het weet maak je hoge kosten


Hans99
  • Auteur
  • Starter
  • November 29, 2020

Bij de instellingen heb ik het inderdaad  gezien echter ik krijg hem niet van nee op ja, dat is het probleem


Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • November 29, 2020

Heb je het plafond ingesteld,  dat kan de oorzaak zijn.dat deze nummers uitgeschakeld zijn,


Hans99
  • Auteur
  • Starter
  • November 29, 2020

Heb het nagekeken maar het plafond is niet ingesteld dus daarom begrijp ik niet waarom ik entertainment nummers niet op aan krijg.


Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • Antwoord
  • November 29, 2020

Bel morgen even klantenservice....ik zou het niet weten


Hans99
  • Auteur
  • Starter
  • November 29, 2020

Bedankt Karin voor het meedenken. Bel morgen wel even.

Groetjes,

Hans


  • November 30, 2020

Goedemiddag @Hans99,

Wat vervelend dat je de entertainmentnummers via de Mijn Simpel pagina niet aan kan zetten. 
Heb je al contact gehad met onze klantenservice? 

Ik hoor het graag! 

Groet,

Lisa


Hans99
  • Auteur
  • Starter
  • November 30, 2020

Goedenavond Lisa,

Heb inderdaad vandaag de klantenservice kunnen bellen en die hebben hem voor mij aangezet.

Begrijp echter nog steeds niet waarom ik het niet zelf kon doen via instellingen.

Maar bedankt  voor je reactie,

Groet,

Hans


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • December 1, 2020

Goedemorgen @Hans99 ,

Fijn dat het in ieder geval verholpen is! Het is inderdaad wel gek dat je de wijziging niet kon doorvoeren. 

Mocht je dit in de toekomst opnieuw ervaren, wil ik je verzoeken om contact met ons op te nemen. 

Groet,

Mila