Beantwoord

extra kosten

  • 3 June 2020
  • 2 reacties
  • 461 Bekeken

Krijg een nieuwe nota met opeens 50,00 aan extra kosten gemaakt met mijn bundel van 1 GB, hoe kan dit. Heb ook nog extra MB aangekocht toen mijn bundel op was?

 

icon

Beste antwoord door Houscouss 5 June 2020, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Mischien ben je zonder te weten over jouw bundel heen geggaan dat kan gebeuren. Als dat gebeurd moet je snel reageren want de extra kosten zijn duur. Mijn familie die ging vaak over het bundel heen en moesten soms meer dan 70 euro betalen

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @HDuit001,

Welkom op onze Community!

Thanks @Michelle123, het is inderdaad het advies om alert te zijn op moment dat de eigen bundel volledig is verbruikt. Wanneer het internetverbruik is opgelopen tot 80%, ontvang je hiervan een notificatiebericht  per sms en je ontvangt er vervolgens nog één wanneer je internetbundel 100% is verbruikt. Vanaf het moment dat je eigen internetbundel op is, ontvang je iedere MB tegen het buitenbundeltarief van €0,15.

Om deze hoge kosten voor in de toekomst te kunnen voorkomen, kan je het Plafond inschakelen of een MB-aanvuller aanschaffen wanneer je internetbundel op is. Voor de huidige buitenbundelkosten die al in rekening zijn gebracht, kijkt onze klantenservice graag met je mee of je in aanmerking komt voor onze coulanceregeling. Je mag mij hiervoor ook even een privébericht sturen met je gegevens, dan kijk ik uiteraard graag met je mee of hierin nog wat mogelijk is.

Groetjes,

Houssam

Reageer