Krijg een nieuwe nota met opeens 50,00 aan extra kosten gemaakt met mijn bundel van 1 GB, hoe kan dit. Heb ook nog extra MB aangekocht toen mijn bundel op was?
Krijg een nieuwe nota met opeens 50,00 aan extra kosten gemaakt met mijn bundel van 1 GB, hoe kan dit. Heb ook nog extra MB aangekocht toen mijn bundel op was?
Mischien ben je zonder te weten over jouw bundel heen geggaan dat kan gebeuren. Als dat gebeurd moet je snel reageren want de extra kosten zijn duur. Mijn familie die ging vaak over het bundel heen en moesten soms meer dan 70 euro betalen
Hoi
Welkom op onze Community!
Thanks
Om deze hoge kosten voor in de toekomst te kunnen voorkomen, kan je het Plafond inschakelen of een MB-aanvuller aanschaffen wanneer je internetbundel op is. Voor de huidige buitenbundelkosten die al in rekening zijn gebracht, kijkt onze klantenservice graag met je mee of je in aanmerking komt voor onze coulanceregeling. Je mag mij hiervoor ook even een privébericht sturen met je gegevens, dan kijk ik uiteraard graag met je mee of hierin nog wat mogelijk is.
Groetjes,
Houssam
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.