Beantwoord

Extra kosten

  • 7 February 2022
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Goeie middag,

ik gebruik mijn simple nu 2 maanden, (dit woord de 3de maand) en er saat dat ik €19,60 moet betalen voor/op mijn 2de maand? ik had eerst 30 euro betaald en dan willen ze dat ik nu 20 euro betaal?ik dacht dat ik elke maand maar 10 euro per maand moest betalen niet 20 euro, dus heb ik mijn abonnement opgezegd, en ik weet niet naar wie ik moet bellen om hier over te praten? ik hoop z.s.m wat van u te horen, groeten abdi

icon

Beste antwoord door Charlie 8 February 2022, 12:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Abdi Hassen,

 

Wat vervelend dat de factuur hoger uitvalt dan verwacht!

 

Op jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kun je inzien waar de kosten voor zijn gemaakt. Je vindt dit in de factuurspecificaties en/of onder het kopje ‘Overzicht’> ‘Verbruiksspecificaties' (indien het om het huidige verbruik gaat). Mocht je aan de hand hiervan nog vragen hebben, dan kun je via deze website inzien hoe je ons op verschillende manieren kunt benaderen. 

 

Overigens wijs ik je graag op het Plafond. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand en beschermt je tegen extra kosten. Het verschil tussen je abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je kunt maken buiten de bundel. Dit stel je in via de Mijn Simpel pagina > Plafond. 

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer