Beantwoord

Extra kosten gekregen

  • 19 November 2020
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Hoe kan ik extra kosten buiten mijn bundel hebben gekregen terwijl ik mijn mobiele data heb uitstaan en alleen via de wifi internet?

icon

Beste antwoord door Phil 20 November 2020, 10:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

zijn het belkosten misschien naar 0900 nrs of buitenland? Op je factuur kun je zien waar je de kosten voor gemaakt hebt

Nee, heb de tijd gezien, vanmorgen half 8 via internet... maar dat kan niet. Mob data staat uit, kan alleen via de wifi op internet. Dus rara...

Reputatie 6

Wat voor telefoon heb je? Het kan zijn dat bijvoorbeeld WiFi assistent aan staat. 

Dank je ik ga kijken.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Taatje,

Wanneer je een kans hebt gehad om de instellingen na te lopen hoor ik graag of dat een mogelijke oorzaak is geweest.

Overigens voeg ik daar graag nog aan toe dat de tijd die je op de verbruiksspecificatie ziet, de starttijd van de datasessie is. Zo'n sessie kan echter urenlang lopen en al het verbruik gedurende die uren wordt bij die datasessie en starttijd gezet. Met andere woorden, je verbruik is vaak niet alleen op het tijdstip die je ziet staan. Wanneer de nieuwe factuur en bijbehorende verbruiksspecificatie online staan zie je daar ook de eindtijd van de datasessie bij staan.

Groetjes,

 

Phil

Reageer